mycatsandme

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Livet till att bli en kändis,del 2!!!

Av Elinor - 25 maj 2011 15:51

Samma guide som igår...


                                            DEL 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Christey vaknar på morgonen.

Ahhh,mm.Skön morgon,alla fåglarna kvittar,mmm detta är livet.

Christey går upp och tar en macka med marmelad på.

"Åhh,marmelad,bläääää.Men men jag äter för frukost är det viktigaste målet på dagen,sägs det..."

Efter att Christey har ätit,åker hon hiss ner till poolen.

Våning 1p...

Efter hon åkit hiss ner till våning 1 p så bytar hon om till bikini,sen solar hon en stund.

"Ohhh,så gööööötttttt!!!!!Såhär kan man ju njuta i Egypten,jaa där ska jag åka när jag blir RIK OCH BERÖMD!"

Efter hon solat går hon ner till poolen.

Wiiiiiiiiii!!!!! Och HOPPA!!!!!!!!!! *plums*

Sen efter hon badat går hon upp för snart är det dags att jobba.

Innan det är dags att jobba går hon upp och städar huset...

(om ni undrar varför jag gjort en pil,är det för att ni kanske kan se en skymt av röda naglar,det är lösnaglar.)

Usch sååå smutsig vasken är! Tur att man städar den...

Bilen tutar så Christey måste skynda sig ner.

"Oh,snygg bil.Och han kör i RÄTT hastighet för en gång skull." *ler*

Christey går in till jobbet och är nära befodring.

"Såja,nu ska befodran komma till mig"

När Christey slutar jobbet kl 18:00,så har hon inte fått befodran...

Men när Christey kommer hem ringer hennes mobil.

Telefonen: *Hej! Du ska komma till Kina nu sen ska du...*


                                        Fortsättning följer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elinor - 2 juni 2011 17:22

Hej!!!! Jag tycker denna bloggen är väldigt "stökig" det är blogg inlägg om "förlåt varför jag inte skrev" och sånt... Så jag tror jag kommer ha denna bloggen kvar. Men byta till en ny. Jag skriver sen när jag bytat och fixat den,sån ni också...

Av Elinor - 31 maj 2011 17:46

Hej!!! Här kommer bilder på jag idag: Aaa,det var dem...   Nu ska ni få veta vad jag heter på www.moviestarplanet.se jag heter: catlover<3        ...

Av Elinor - 30 maj 2011 16:44


Hej!!! Här kommer en bra låt av 50Cent: Den heter: "Do you think about me". Och om ni undrar varför inte "Livet till att bli en kändis" har kommit pa ganska "länge" så är det för att jag inte hinner spela sims på vardagar.Men på torsdag komm...

Av Elinor - 30 maj 2011 14:37

Hej!!! På onsdag ska min klass spela Beach-ball.   Här kommer 3 bilder på mig: Jag har haft öronhängen sen jag var 6 år.          ...

Av Elinor - 29 maj 2011 11:00

Hej!!! Just nu har jag gjort en logo i panit,här kommer den: (fast i stor storlek) Jag blev ganska nöjd...          ...

Presentation


Hej!!!
Jag heter Elinor är 10 år fyller år den 18:de november.
Jag älskar djur.
Har två katter Ture och Elin.
Jag älskar Cee Lo Green!
Och The sims 3.

Hoppas ni trivs!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni göra vad som hellst för djuren och naturen?
 Ja såklart
 Nej såklart inte
 Kankse bror på

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Here take this langue you speak!

Bloggvärde!!!

Mina snälla besökare!

Mina katter.

 Här kommer 2 bilder på mina katter.(För er som inte vet vem som är vem.):

Ture:

  

Och Elin:

  

     

 

Bara så ni vet...

Just nu är jag: offline 


Ovido - Quiz & Flashcards