mycatsandme

Alla inlägg under januari 2011

Av Elinor - 31 januari 2011 14:32

 Hej!!!

Har kommit hem från skolan (inte precis just nu en liten stund sen)och jag tog en bild här är den:

 Har fläta idag (inbakad)fy vad konstig min jag har men aja    Imorgon går jag i skolan till kl:12:00 för att det är ´´halv studie dag´´ och egenkligen bara två timmar för vi slutar två.så vet inte vad man ska kalla det kanske två timmars studiedag.Igår insstallerade jag The sims 2 tog 4 tim eftersom jag har 12 sims!!!!!!!!!!!!!!men aja gjorde en familj som liknar min.

 

  


p.s tyckte ni om sagan igår??? kommentera vad!

Av Elinor - 30 januari 2011 13:20

Det är natt alla sover i huset mamma pappa fast inte Rachel!!!!

  ´´tänk om mamma och pappa kommer på mig att jag har en pojkvän´´Rachels tankar är så ja vad ska man säga hemska så hon kan inte sova!Men som tur är det sommarlov så skolan behöver hon inte ora sig över!

Natten har gott!

-Rachel gumman det är frukost!!!!!!ropar mamma!

  


Rachel kommer upp ur sängen ovaken eftersom hon inte sovit mer en 5 timmar!

-Det ser ut som om du inte sovit på hela natten Rachel....säger mamma!

-Jo jag har sovit men jag är trött säger Rachel.

-okej,ät nu då blir du piggare säger mamma.

Rachel känne rinte för att äta men hon gör det ändå!   Mamma har edan ätit upp Rachel har bara ätit några tuggor.

-Rachel,ska du inte äta mera,säger mamma efter Rachel ätit 5 tuggor och säger att hon är mätt.

-Nä jag är mätt!!!!!!nästan skriker Rachel.

-På 5 tuggor,säger mamma chockad.

-mmmmmm säger Rachel som inte alls är pigg,mätt eller glad!

Mamma plockar undan frukosten!

-Jag måste göra några ärenden säger mamma.

-Ok!Säger Rachel.

-Jag kommer om en timma säger mamma

-mmmm säger Rachel.

så går mamma.

Rachel måste bara få prata med sin pojkvän.

Hon ringen han,han svarar Rachel säger:

-ehhh hej det är Rachel,vill du komma över kanske???

-hej Rachel,ja gärna svarar Henke.

-Men bara en timma,säger Rachel.

-ok,jag kommer om 10 min säger Henke.

-Ses.

-ses.

Henke kommer och och.....kysser Rachel för första gången,Rachel blir helt chockad men samtidigt glad. 

Sen säger han:

-Hej!!!

-Ehhh hej säger Rachel.

Rachel är fortfarande chockad efter kyssen,den kom bara sådär plötsligt.

Henke tittar sig omkring och säger tillslut:

-Sjyst place!

-Tack säger Rachel.

Dom står tysta en lång stund,tillslut så säger Rachel:

-Vet dina föräldrar om att du har flickvän?

-Om jag ska vara ärlig så nej nästan viskar Henke och låter nästan lite ledsen över det.

-Gör dina? frågar han.

-Nej faktist inte säger Rachel.

-Det är därför du bara kan vara här en timma,mamma kommer hem då säger Rachel.

-ok,och jag sa till mamma att jag skulle gå en promenad,och det går man väl inte hur länge som helst,säger Henke.

Det har gått en timme Henke berger sig hemåt,och Rachel väntar tills mamma kommer.

Tillslut kommer mamma hem,hon säger:

-Hej Rachel,Vad har du gjort  du ser lite generad ut.

-Ehhhh......Jag tog en glass ljuger Rachel.

-Ok,men ring och fråga nästa gång säger mamma.

-Jag lovar säger Rachel.

Mamma går och sätter in maten i kylen och glassen i frysen.

-Rachel kom ner nu det är kvällsmat,ropar mamma.

Rachel är riktigt hungrig.

Det blir fisk till mat.

  

-När kommer pappa hem? frågar Rachel.

-Kl:22:00 säger mamma.

Rachel äter upp,hon känne rsäg trött hon går och borstar tänderna och lägger sig sen,hon kan sommna det är nog för kyssen.

Morgonen börjar med att mamma och pappa kommer och väcker henne för att dom ska på fest,hos några vänner.

   Sen går dom iväg,Rachel sommnar om,hon vaknar av att det ringer på hennes mobil,det är Henke.

-Hej det är Henke.

-Hej Henke,säger Rachel.

-Jag undrar om vi kanske kunde äta midda idag hemma hos mig?

-Jaaaaaaaaaaaa!!!!eller jag menar ja säger Rachel.

-ok,bra kom kl:12:00 säger Henke och lägger på.

Nu är klockan 12:00 och Rachel har fixat sig inför dejten


När Rachel kommit fram säger Henke:

-Wow,vad du är snygg!!!!

-Tack säger Rachel,och utan att veta det själv så kysser hon honom!!!!!

Sen äter dom.

Maten är gudomligt god det är inlaggda morötter med morot´s sås.

Efter 2 timmar  går dom hem till Rachel.

Och där är hennes mamma och pappa,det är det sista hon vill,att dom ska veta att hon har en pojkvän!!!!!!!!!!!!!!!!

   Men det ända dom säger är:

-Vem är detta?

-Ehhh det är Henke,säger Rachel.

-hej säger dom i kör till Henke.

-Hej säger han tillbaka.

´´dom kommer ändån få veta det nån gång,så det är inte rätt att hålla det hemligt´´

-Han är min pojkvän säger Rachel.

-Okej säger Rachel´s mamma och pappa.

-Hur länge har ni vatt ihop? frågar dom.

-1 vecka säger Henke och Rachel i kör.

-ohhh så kul säger dom.



Sen var det inget mer med det och Henke bärettade för sina föräldrar dom var lika glada över det som Rachel´s.

  


SLUT



Av Elinor - 30 januari 2011 12:04

Hej!!!

ja min dag hiteltills så har jag:

vatt inne på youtube.com och kollat på videos,spelat in ett video klipp med Ture och mig och Erica som ni får se senare!  

försökt spela in lps video med Erica men blev dåliga och jag blev irriterad!  

typ ätit godis frukost:o´boy med baugett......

sen har jag ja typ bara vatt vid datan hela dan  kanske inte vatt världens roligaste dag......åhhh ´jag vill se filmen ´´Barnhemmet´´Den värkar såååå braaaaaa

har sett trailern,den är på spanska men skit samm värkar skit bra ändån!  det är typ ett barn med nån mask eller något sånt sök på google.se barnhemmet så ser ni  Varning för känsliga tittare kan se lite läskig ut även för mig!

japp,men iallafall den värkar bra!

Ja nu ska jag visa er videon jag gjorde:

 

Just det jag har ju tatt 2 bilder på mig innan vi säger hejdå ska ni få se dom:'

     


  



Av Elinor - 29 januari 2011 15:16

Hej!!!

Jag tog precis en bild!:

     

 

  

Av Elinor - 28 januari 2011 21:29

Hej!!!

Ska börja med en ny grej,som heter ´´Veckans Björn skämt´´ja min lärare heter Björn   Och varje vecka så har han ´´veckans björn skämt´´ så jag tänkte ha lite humor i bloggen så jag skriver av dom den dagen han säger dom!

Här är en:Vilken fågel är Malmös vanligaste?

jo mobbarduva hihi förstog ni? liksom så mobbar du va???? hihihihihihihihihihi

 

  

Av Elinor - 28 januari 2011 17:49

Hej!!!

Fredag!!!!!!!!!!!!!!

Såg just på ´´panfu reklamen´´ nja var sådär lite fejkat här och där......jaja skit i den nu!Här är en bild jag tog precis:

   Ohhh nja den var väl också sådär min bild!

Appropå reklamer så såg jag på tv innan ´´AB cirkel pro´´ om och om igen och vissa överdriver,skönt att inte vara med i reklam!

 

  

Av Elinor - 27 januari 2011 15:19

Hej!!!

Jag och min bästis,ska skänka pengar till WSPA och jag WWF!!!!

 vi är rikitga djurvänner!gå in på google.se sök på WSPA eller WWF så förstår ni!!!!

 

Soooooo Peeeeeecccceeeeeeee!!!!!

Av Elinor - 26 januari 2011 13:08

Hej!!!

Jag är sjuk idag mår illa  men skit i det nu,jag fick min nya dator igår!skit snygg!!!!!

Jag skriver på den just nu den är så skön!!!!

 

 

Hejdå (har inga bilder på den,därför kan jag inte lägga till ´´adjö hejdå´´ bilden)

Presentation


Hej!!!
Jag heter Elinor är 10 år fyller år den 18:de november.
Jag älskar djur.
Har två katter Ture och Elin.
Jag älskar Cee Lo Green!
Och The sims 3.

Hoppas ni trivs!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni göra vad som hellst för djuren och naturen?
 Ja såklart
 Nej såklart inte
 Kankse bror på

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Here take this langue you speak!

Bloggvärde!!!

Mina snälla besökare!

Mina katter.

 Här kommer 2 bilder på mina katter.(För er som inte vet vem som är vem.):

Ture:

  

Och Elin:

  

     

 

Bara så ni vet...

Just nu är jag: offline 


Ovido - Quiz & Flashcards