mycatsandme

Alla inlägg under april 2011

Av Elinor - 28 april 2011 18:25

Hej!!!

Förlåt för lite update men eftersom min webbkamera ej funkar är det bara skit att uppdatera,sorry!

Avslutar detta inlägg nu!

 

Av Elinor - 26 april 2011 15:43

Hej!!!

Jag har precis gjort en logo:

  

Fin???

Jag tyckte att den blev det ^^


  

Ses!

Av Elinor - 25 april 2011 10:02

Hej!!!

Tyvärr blir det ingen mer "Rosensjö"...

Varför?

-För att Internet bara hackar då!


Ses..

Av Elinor - 23 april 2011 13:07

--Cimberly Rosensjö och hennes man/fästman Micheal Jackson,har ett barn som heter Karla Rosensjö.Cimberly har också en bror som heter Markus Rosensjö.Följ deras liv i denna historia!


Färgguiden:

Cimberly:Rosa

Karla:Turkos

Michael:Röd

Markus:Lila

Övriga:Grå

Berättar text:Svart


Michael sitter och chattar,medans Cimberly håller på att städa huset.Markus håller på och jobbar på sjukhuset i Twinbrook.

  

-Älskling,kan du inte ta tvätten när du ändå är igång?

-Okej...

"Är det bara jag som städar eller?"

-Tack!

  

"Men man får tänka positivt,idag ska jag ju gifta mig på stranden."

-Ohh så skönt,lalalala.Opps,nu tänkte jag mig inte för...

  

-Polarn,asså jag kan väl ta en glass,eller?

-Ehh,va.Du är en barnvakt,då ska du väl inte gå runt och smaska på glass.Och,föressten vi betalr dig varje timme,men du tar ju inte hand om barnet.Hur ska vi kunna lita på dig när jag ska ha brölopp senare ikväll?Du gör ju bara totalt SKITJOBB!!!

-Ehh,va..Nej,klart jag sköter mig.Men vf har ni barnvakt när ni är hemma??

-Vi håller ju på att fixa oss och sånt!!!!!



....Fortsättning följer.....

(Jag vet att det blev en VÄLDIGT kort del men detta var en "nystart".)


ses!

Av Elinor - 22 april 2011 21:14

Hej!!!

Ja,för det första så gjorde vi en massa bilder på Wii,dom kan ni se på www.eliwn.bloggplatsen.se

Men dom andra bilderna kan jag visa er.^^

  

Vo ritade allt på programet "Photo Channel",det programet har alla som har Wii.

Man fick rita med "A knappen",på Wii kontrollen.Jättesvårt vart det!!! ^^ Men kul.

  

Sen lite senare kollade vi på filmen "Bolt",den filmen är såå bra!! ^^  Sen festade vi på salta pinnar,popcorn och slutligen chips! ^^

  

Sen nästa dag,så spelade vi "Hannah Montana spotligth world tour" på PS2.

Såå himla kul!!! ^^  

  

Och här står Hannah Montana på scen och sjunger och dansar,i Paris.Väldigt coola och passande kläder tyckte båda jag och Elin!^^

  

Sen gick vi ut i det finaaaa vädret.^^

Så "niceit"^^

  

Ett jättefint träd.^^

  

Sen kastade vi lite stenar i en sjö,och fick denna fina bilden! ^^

  

Och här kastar jag en sten,eller ja jag håller på att kasta en sten.^^

  

Och här kände vi på vattnet,det var iskallt.Men eftersom det var såå varmt var det skönt!^^


Det var alla bilder förutom dom som jag sa ni kunde hitta på www.eliwn.bloggplatsen.se

Alla bilderna är också tagna ifrån www.eliwn.bloggplatsen.se

Men har rätt till att ta dom eftersom vi båda tog bilderna och hon sa själv på MSn,och i verkligenheten.^^


Ses!!

Av Elinor - 22 april 2011 16:46

Hej!!!

Och glad påsk!!!

Jag och Elin (Eliwn),har ju sovit över och haft superduper kul!!!

Hihi,och tatt en massa bilder som jag kankse ska visa senare! :D

Kommer fler inlägg senare.


ses!


Av Elinor - 21 april 2011 08:40

Hej!!!

Idag vaknade jag typ kl: 07:40.

På påsklovet!!!!

Hehe,jag har typ vaknat tidigt hela veckan......

Annat ämne nu...

Iallafall,Ture var här precis och höll på med alla tusen lådor jag har i mitt rum.

Jaja,kankse inte tusen men jag har 9 lådor!

När vi har köpt en ny säng kommer ingen eller kanske någon enstaka låda vara framme men annars kommer det vara lådfritt!

Just nu sover jag på 2 madrasser...

Haha,men mamma och pappa monterade ner min våningsäng.

Så jag fick ha 2 madrasser isstället.

Men nu ska jag bara vara inne och surfa på internet och lyssna på musik.


 

Av Elinor - 20 april 2011 19:03

Hej!!!

Precis som rubriken lyder: "I´m so sorry!!!".

Och jag är så ledsen för att jag inte bloggat på några dagar!!!

Sorry!!!

Och webbkameran har vi inte bytat än. 

Annars skulle jag ha spelat in en video till bloggen.

Imorgon ska jag sova över med min kompis (bästis) Elin (Eliwn)

som har bloggen: www.eliwn.bloggplatsen.se

Och vet ni jag ska ta bort "Dagens bild".

Varför?

-Jo,det är skit jobbigt att göra en bild varje dag på www.pizap.com

Men jag kommer göra "Veckans bild" isstället....

Den bilden kommer komma varje måndag! ^^


See you later aligator!

Presentation


Hej!!!
Jag heter Elinor är 10 år fyller år den 18:de november.
Jag älskar djur.
Har två katter Ture och Elin.
Jag älskar Cee Lo Green!
Och The sims 3.

Hoppas ni trivs!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni göra vad som hellst för djuren och naturen?
 Ja såklart
 Nej såklart inte
 Kankse bror på

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Here take this langue you speak!

Bloggvärde!!!

Mina snälla besökare!

Mina katter.

 Här kommer 2 bilder på mina katter.(För er som inte vet vem som är vem.):

Ture:

  

Och Elin:

  

     

 

Bara så ni vet...

Just nu är jag: offline 


Ovido - Quiz & Flashcards