mycatsandme

Alla inlägg under februari 2011

Av Elinor - 28 februari 2011 12:18

Hej!!!

Idag är jag hemma från skolan för att,jag är sjuk...

Jag har jätteont i mitt huvud och bihålår,sen mår jag illa,Erica har feber,och ont i halsen.

Det är sååå tråkigt.

 

Ha det gött!!!

 

  

Av Elinor - 27 februari 2011 08:56

Hej!!!

Tog just en bild,av Elin,men det är inte så lätt.

Men här kommer den:

 Elin har oftas,sid-poser.Hihi  Änglen kollar upp,på Elin och ler.

När veckan är slut ska jag se på,omröstningen och vad jag mera ska ha,på bloggen min.

  Bloggplatsen har jättesöta,smileys!!!  

Smileys smileys i love smileys.

Hehe.

 

Ha det gött!!!!

 

    

Av Elinor - 26 februari 2011 11:58

Hej!!!

Veckans kändis är:

Selena Gomez med låten:Naturally:


HA DET GÖTT!!!!!!


  

Av Elinor - 25 februari 2011 23:13

Hej!!!

Just nu kollar Erica,mamma och papa på en Alien-film,sådär bra tycker jag,kollar lite ibland.

Ja jag har inget mer att "säga" (skriva)

 

Ha det gött!!!!!

 

  

Av Elinor - 25 februari 2011 10:19

Hej!!!

Idag är det fredag,slutet av mitt sportlov...  

Men det kommer ändån bli kul med skolan igen....

Jag är ganska hängig idag  

Men det blir man ibland och jag är det just idag.

Jag får väl hitta på nåt som man inte behöver trötta ut sig alltförmycket på.....

 

Ha det gött!!!

 

  

Av Elinor - 24 februari 2011 20:38

Hej!!!

Här kommer en cool bild jag tog innan med MIN webbkamera (om ni undrar varför jag stryker under "min" är det för att JAG tatt bilden)

 Jag tycker den är OFANTLIGT häftig!!!

Färgstrålande,  som en regnbåge.

 

Ha det gött!!!

 

  

Av Elinor - 24 februari 2011 18:22

Hej!!!

Har precis ritat klart min manga:

   

Jag blev sådär nöjd,mina händer blir aldrig bra    

men aja,man ska tänka positivt inte negativt.

Men den är en av dom bättre jag gjort om jag får ärkänna själv.....

 

Ha det gött!!!

 

  

Av Elinor - 24 februari 2011 15:36

  Hej!!!

Just nu är jag inne på MSN och chattar,har video-samtal.Kankse inte så intressant,men jag har inte så mycket och skriva om.....  

Jag hatar att inte ha något att skriva om,men jag vill ändån skriva känner bara för det,och så kan jag inte lägga in paint bilder,det skulle vara kul,då skulle jag ha något att skriva om.

Kan inte ni som kan,kommentera och berätta hur man lägger in paint bilder???

Det skulle vara snällt  

Men än-så-länge jag inte kan paint,så kan jag ju skissa lite bilder i verkligheten kanske,av manga,katter eller allt.Kan ni inte kommentera vad jag ska rita av???

 

Ha det gött!!!

 

  

Presentation


Hej!!!
Jag heter Elinor är 10 år fyller år den 18:de november.
Jag älskar djur.
Har två katter Ture och Elin.
Jag älskar Cee Lo Green!
Och The sims 3.

Hoppas ni trivs!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni göra vad som hellst för djuren och naturen?
 Ja såklart
 Nej såklart inte
 Kankse bror på

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Here take this langue you speak!

Bloggvärde!!!

Mina snälla besökare!

Mina katter.

 Här kommer 2 bilder på mina katter.(För er som inte vet vem som är vem.):

Ture:

  

Och Elin:

  

     

 

Bara så ni vet...

Just nu är jag: offline 


Ovido - Quiz & Flashcards